ellenpettersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen Pettersson - 16 februari 2012 15:15

Händer väll inget idag. Men imorgon blir det att doppa topparna, hem till Ellen och disco på kvällen. Hehe det rimmade! Sen blir det att sova hos Ellen. Så ni får ursäkta mig för jag kommer nog inte blogga imorgon.

 

Av Ellen Pettersson - 15 februari 2012 18:02

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

Av Ellen Pettersson - 15 februari 2012 15:42

Ska åka till judon idag. Blir ingen träning men jag får ju se till så att de sköter sig haha. Saknar dem så får ju åka dit och säga hej.

   

><>

Av Ellen Pettersson - 14 februari 2012 18:24

Nu är det beställt tid, doppade toppar blir det på fredag. Ska bli en ljus brun.

Nu blir det att räkna lite matte.

 

Av Ellen Pettersson - 13 februari 2012 15:51

Vad tycker ni, klippa av mig håret? Eller låta mustaschen växa ut? Eller kanske båda? Jag vet inte riktigt verkligen svårt val!

   

Snälla hjälp mig!

:s

Av Ellen Pettersson - 10 februari 2012 12:32

Då var man hemma från vårdcentralen. Har precis försökt att få i mig lite mat. Fick iaf i mig nästan en halv pizza. Jag har ju även fått reda på att jag inte har halsfluss utan körtelfeber. Finns tydligen ingen medicin som hjälper mot det, men ska ändå fortsätta äta penicillin så att det inte blev så slemmigt i halsen eller vad det var. Jag får heller inte träna på minst tre veckor!! Tyck synd om mig! 


Nu blir det att mysa framför tv:en. Ska nog kolla på Romeo och Julia.

romeo_julia_blu_ray.jpg (350×410)

Ovido - Quiz & Flashcards