ellenpettersson

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

SUR..

Av Ellen Pettersson - 6 april 2012 14:12

Är på dåligt humör!! Har vart sur och grinig hela dagen. Men det blev ju inte bättre när jag var ute och sprang och fick fruktansvärt ont i smalbenet så fick gå resten...

Hoppas jag blir på bättre humor ikväll när Emelie och Ellen  kommer. Blir kanske Pirates of the Caribbean maraton. 

Johnny Depp!

 
 
sofie

sofie

6 april 2012 14:24

fin blogg! :)
kika in/följ/kommentera gärna min!

http://soooofiie.bloggplatsen.se

Ellen Pettersson

8 april 2012 16:31

Tack detsamma! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Pettersson - 25 april 2012 17:40

Ni har väll inte saknat mig för mycket hoppas jag. Men jag har bara inte haft lust att blogga.   Emelie          ...

Av Ellen Pettersson - 17 april 2012 15:28

Blev arg på mamma imorse när hon väckte mig ur en underbar dröm. Drömde att jag hade piercat mig i septum. Kändes jävligt verkligt så jag var tvungen att känna efter. Men där va ingen piercing.....     18 dagar kvar tills Ellen, Emelie och jag dr...

Av Ellen Pettersson - 16 april 2012 15:38


Hej alla blåa små smurfar, och ni andra. Drar iväg på judo halv sex, annars händer det inget speciellt. Stannar hos mamma några dagar denna veckan, är här till onsdag eller torsdag.   ...

Av Ellen Pettersson - 14 april 2012 15:15

Lite som jag har ritat/målat.        

Av Ellen Pettersson - 14 april 2012 11:06

Grymt bra ny serie. "New girl" riktigt rolig. 

Skapa flashcards