ellenpettersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen Pettersson - 29 februari 2012 21:23

Går väll och lägger mig om en stund. Sov sött!

 

Av Ellen Pettersson - 29 februari 2012 15:59

Lika gött väder idag.

Go dag, förutom 80minuter som jag hade SO haha. Och yttreligare 40minuter som jag hade franska...

Men nu blir det lite pluggning. 

Ska nog softa framför televisionen ikväll. Är det nått bra som går ikväll eller? 

   

Av Ellen Pettersson - 28 februari 2012 16:29

Helt underbart väder, satt ute och läste en stund och bara njöt av vädret.

Glömde engelska läxan oxå.. jaja det går nog bra ändå. Ska väll kolla igenom svenskan, blev ändrat så att vi har provet på fredag istället för imorn så då har jag mer tid att plugga. 

 

Av Ellen Pettersson - 27 februari 2012 17:19

Har pluggat lite på svenska provet så nu ska jag väll läsa några sidor i historie boken. 

 

Otroligt söt..haha 

Pusspuss

Av Ellen Pettersson - 26 februari 2012 13:55

    

Av Ellen Pettersson - 26 februari 2012 11:58

Satt igår och lyssna på massa gamla låtar som jag inte har hört på hur länge som helst.


Nic and the family- Hej det är Nic...Klick 

Jumper- Tapetklister 

Martin Svensson- Yeah yeah wow wow 

Martin Svensson- Fiskar som viskar 

Jimmy Janssn- Vi kan gunga 

Krokodilen Kaj 

Smurfarna Hallonsaft 

Hahaha riktigt bra!


 

Pusspuss  





Av Ellen Pettersson - 25 februari 2012 23:28

Har precis kollat på cowboys and aliens. Verkligen värd att se, tyckte den var jätte bra. 


Kollade på melodifestivalen förut. Tyckte inte det var rätt som gick vidare. Jag ville att Axel Algmarg skulle gått vidare.

Inte hört honom förut tror jag men hittade även en annan bra lår med honom på youtube.

Ovido - Quiz & Flashcards