ellenpettersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellen Pettersson - 31 maj 2011 18:07

då var man hemma igen. ja o linn träffade julia och jossan i centrum så vi var en stund med dom.  här är lite bilder: 

                     

Av Ellen Pettersson - 31 maj 2011 14:54

är hemma hos linn nu, vi tänkte gå och köpa glass. sen sola lite i det fina vädret. 

  det är ju jätte varmt ute blåser lite för mkt bara. 

kyss   

Av Ellen Pettersson - 30 maj 2011 15:43

göt att man bara går tre dar denhär veckan. sen nästa vecka är jag ledig på måndan och sen på fredan är det klassresa. och nästa vecka igen är det månda, tisda sen är det ragnerud och torsda är det skolavslutning. fan va gött     

och nästan annu bättre är att jag åker till liseberg med ellen o emelie på söndan därpå. längtar som fan!    hehe då ska ja o ellen åka atmosfear!   

  hoppas att jag överlever!   

Av Ellen Pettersson - 29 maj 2011 14:44

såhär blev mina cupcakes:

 

:)

Av Ellen Pettersson - 28 maj 2011 16:50

sheeena!   har varit på överby en sväng. kollade lite på skor till skolavslutningen men det är så svårt att hitta skor som är bekväma och

snygga.  men jag köpte iallafall ett par byxor och en tröja.    

denna tröjan:

 


och sånna byxor fast blåa:

 

   men nu ska jag nog kanske baka cupcakes, eller så gör jag det imorn får se på det.  


Av Ellen Pettersson - 27 maj 2011 16:21

följde inte med viktoria hem, gick hem till pappa istället. så ska jag gå till centrum sen och träffa vicktoria,julia och josefin där. tror vi ska keka lite pizza på 172:an.mums mums det.   men nu tror jag att jag ska titta lite på televisionen och se om det finns nått att titta på. helst How i met your mother. den serien är ju bara så grym. älskar den!   

barney is the best!  hehe!  


     kram   

Av Ellen Pettersson - 26 maj 2011 17:22

ne..... finns inget intresant att skriva om. det händer inte så mkt här.

men imorn tror jag att jag följer me min älskade lilla viktoria hem.   


  pussåkyss   

Av Ellen Pettersson - 23 maj 2011 16:06

hade "måbradag" i skolan idag. så först hade jag svenska, där vi skrev stafett berättelser. efter det hade jag hår och smink, och sist hade jag film.   tyckte inte att det var så kul idag hoppas att det blir roligare på torsdag när vi har det igen.  


nu blir det att sitta lite vid datan, sen får jag väll ta och byta om till GI (judodräkt) det är ju faktiskt bara idag och på onsdag kvar sen är det avslutning på judon.


Ovido - Quiz & Flashcards