ellenpettersson

Alla inlägg den 10 februari 2012

:s

Av Ellen Pettersson - 10 februari 2012 12:32

Då var man hemma från vårdcentralen. Har precis försökt att få i mig lite mat. Fick iaf i mig nästan en halv pizza. Jag har ju även fått reda på att jag inte har halsfluss utan körtelfeber. Finns tydligen ingen medicin som hjälper mot det, men ska ändå fortsätta äta penicillin så att det inte blev så slemmigt i halsen eller vad det var. Jag får heller inte träna på minst tre veckor!! Tyck synd om mig! 


Nu blir det att mysa framför tv:en. Ska nog kolla på Romeo och Julia.

romeo_julia_blu_ray.jpg (350×410)

Av Ellen Pettersson - 10 februari 2012 08:31

Ingen skola idag.. Vaknade imorse och hade ännu mer ont i halsen. Klarar inte av att äta vilket jag kunde göra förut. Så det blir att åka till vårdcentralen sen! Kul! 

Gammal bild på mig och Ellen.  

    

Ovido - Quiz & Flashcards