ellenpettersson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellen Pettersson - 27 augusti 2011 18:06

lite bilder på mig som jag har redigerat. 


         när ja har redigerat bilder har jag lyssnat på denna.

puss 

Av Ellen Pettersson - 27 augusti 2011 09:17

blev väldigt förvånad när jag vaknar tittar på klockan o ser att klockan bara är 9. brukar alltid sova till typ 11, 12 om ingen väcker mig. men ganska gött ändå å vakna tidigt. 


puss

Av Ellen Pettersson - 25 augusti 2011 16:38

har varit ute på en promenix me hunden. 

jusst nu sitter jag å lyssnar på denna: 

har varit kul idag på VM. mitt lag sverige kom 2:a av sjuora då.hehe   

yes.. men ha det. puss 

Av Ellen Pettersson - 24 augusti 2011 15:58

då va första skoldagen avklarad. och jag lever fortfarande.  haha.


men imorn ska det va VM så det ska väll typ va olika stationer elr nått. får hoppas på lite bättre väder än idag.  

     såhär ser jag ut idag. hade utsläppt hår i skolan men sätter nästan alltid upp det när ja kommer hem.

puss 

Av Ellen Pettersson - 23 augusti 2011 10:28

ska på möte idag å träffa mina klassföreståndare. oxå får jag mitt schema o lite annat kul. är lite nervös faktiskt. speciellt för imorn när det är första skol dagen. 


puss 

Av Ellen Pettersson - 19 augusti 2011 22:07

måste se denna filmen verkar jävliget bra! 


men jag funderar på om jag ska läsa boken först? jaja får se på det men filmen ska jag iaf se! 

 

puss

Av Ellen Pettersson - 19 augusti 2011 15:02

 kollade på thirteen onsdags. rekomenderar verkligen den. tyckte det va skit bra och kollar gärna på den igen. 

puss 

Av Ellen Pettersson - 17 augusti 2011 13:44

har käkat tortellini med svamp smak. och pesto till det. yummie  

nu regnar det ute oxå, men gillar å springa när det regnar så kanske får göra det (om jag orkar).   

ne nu ska ja lägga mig å myysa med min bok. hihi

 

puss

Ovido - Quiz & Flashcards