ellenpettersson

Alla inlägg under november 2011

Av Ellen Pettersson - 26 november 2011 21:00

Har precis varit på bio och kollat på Breaking dawn. Så jävla bra! Jag grät hela jävla filmen, men jag är lite överkännslig tror ja. haha. Men nu ska jag kolla om det finns något på tven så ja kan sluta tänka på filmen.

 


Av Ellen Pettersson - 26 november 2011 11:19

Nu blit det pepparkaks bak men Ina,mamma och mormor!


blir nog ett inlägg sen, puss

Av Ellen Pettersson - 24 november 2011 19:22

Vad är det med mig? Brukar aldrig kunna sova mitt på dagen men har gjort det två dagar i rad nu.

Och franskan gick ju inte så bra o plugga på heller.

Ne nu ska ja ner mot tven och sen blir det bums i säng.

 

sov sött allihopa!

Av Ellen Pettersson - 24 november 2011 15:11

Ska snart äta, sen blir det att plugga på franska prov. Fattar inte ett dugg, kan ju läsa på franska men ja fattar ju fan inte vad jag läser.

 

pusshej

Av Ellen Pettersson - 23 november 2011 17:12

hahahaha grym jag är! Pluggade, la huvudet på boken en stund och somnade xd Jaja va väl lite trött. haha



Av Ellen Pettersson - 23 november 2011 15:45

ska snart plugga lite franska... Franska prov på fredag. UNDERBART fast ne...

Judo sen oxå då, har inte riktigt lust men måste träna!

      

puss

Av Ellen Pettersson - 22 november 2011 20:37

Har varit med Sofia nu då. Vi va nere på skolan o kollade på Emma, Dea, Nathalie och lite andra som sjöng. Va jätte fint verkligen, fick gåshud! 

Nu ska ja snart åka till mamma. 

Lyssnar på denna nu som Nathalie sjöng. 

Ovido - Quiz & Flashcards