ellenpettersson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Ellen Pettersson - 15 augusti 2011 21:16

va på torp idag, hämtade min mobil så nu är jag jätte glad.   fast mina kontakter som låg på mobilen är borta.   oxå köpte jag ett par jeans och en tröja.

imorn  åker jag till fla. ska köra ved o lite annat tråkigt. osså får ja se om jag träffar nå fölk.

  


puss

Av Ellen Pettersson - 15 augusti 2011 11:17

har börjat me en ny bok nu som heter "det är så logiskt alla fattar utom du" har inte kommit så långt men hittills verkar den bra.   

  

Av Ellen Pettersson - 12 augusti 2011 22:10

har varit i centrum hela kvällen me lite folk. det va ju varmt när jag gick dit så jag tog på mig linne o shorts. å nu är det fan bara 11grader. men nu har jag kommit hem å värmt mig.   

blir att ligga framför televisionen o ha det gött nu.   


puss   

Av Ellen Pettersson - 12 augusti 2011 10:37

fint sår jsg fick på hälen igår när jag missade det sista trappsteget. gjorde jävligt on hade lust å skrika massa fina ord.  

   

Av Ellen Pettersson - 12 augusti 2011 10:01

kollade på en film igår som heter allt för min syster. den va jätte bra tyvärr såg jag inte början. men jag grät lite.......elr a ganska mkt. tycker verkligen att ni ska titta på den.   

 puss 

Av Ellen Pettersson - 10 augusti 2011 18:48

diggar videon.... och låten.  

 

Av Ellen Pettersson - 8 augusti 2011 16:33

va kallt det blev helt plötsligt fryser ju som en hund. o regnar gör det hoppas att det inte börjar åska för då kan jag inte kolla på tv elr sitta vid datan. men jag fick iaf ta på mig mjukisbyxor, tjhocktröja o raggsockar så kall är det. så nu sitter jag här å myyyser. hihi   

oså bjuder jag på denna fina bild hahahaah xD

 

Ovido - Quiz & Flashcards