ellenpettersson

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Ellen Pettersson - 5 augusti 2011 20:22

så nu va jag hemma igen efter en underbar vecka. åkte ju på sönda med ina o då va vi ute me båten tills tisda. sen på onsta åkte jag o min mor tillbax till mormor o morfar. oxå kom ja hem idag och jag är lite brunare än när ja åkte.  hihi


men iaf så igår så snorklade jag o mamma o det va helt underbart. såååå coolt å se små fiskar, krabbor och den fina tången som växer på berget. synd bara att jag inte har nån undervattenskamera. så ni kunde se oxå   


men här kommer det lite bilder som jag tog:

  det va väldigt varmt o skönt!        mina o inas fötter

vi fiskade lite krabbor o fick upp 5st     

  en liten ekorre ja såg sååå söt   vi va i fjällbacka en stund idag.  

puss

Ovido - Quiz & Flashcards