ellenpettersson

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Ellen Pettersson - 8 augusti 2011 16:33

va kallt det blev helt plötsligt fryser ju som en hund. o regnar gör det hoppas att det inte börjar åska för då kan jag inte kolla på tv elr sitta vid datan. men jag fick iaf ta på mig mjukisbyxor, tjhocktröja o raggsockar så kall är det. så nu sitter jag här å myyyser. hihi   

oså bjuder jag på denna fina bild hahahaah xD

 

Av Ellen Pettersson - 8 augusti 2011 15:05

nu e jag hos mamma men det blir inte som jag skrev innan utan jag sover här ikv. för jag vill inte va hemma pga att ina har halsfluss. så jag vill inte bli smittad.   jaja men jag åker till pappa imorn igen så då blir jag väll tvungen att klipa gräs å köra ved för det har jag inte gjort på ett tag nu.-.-

 krya på dig ina     

puss

Av Ellen Pettersson - 8 augusti 2011 12:31

nicole o denise drog för en stund sen.   de sov här igår kväll. det va jätte längesen ja träffa dom så det va skit kul o träffas. o saknar dom redan.  

men jag hoppas att vi träffas snart igen. 


men iaf så kommer mamma snart ska åka dit å packa väskan o lite senare åker ja tbx till pappa. 


puss 

Ovido - Quiz & Flashcards