ellenpettersson

Alla inlägg under juli 2011

Av Ellen Pettersson - 23 juli 2011 14:53

här får ni en liten fin bild på mej. orkar inte skriva nått.

 

Av Ellen Pettersson - 22 juli 2011 18:47

jeje, då va man hemma igen. har haft jette kul idag me ellen o emelie. har även handlat lite. ett par jeans på bik bok som va på rea skulle kostat 400 men kostade 200kr. och två ringar på jc som det oxå va rea på skulle kostat 60kr tror ja men det va halva priset.   

      

Av Ellen Pettersson - 21 juli 2011 22:48

drar till ua med snyggingarna emelie o ellen imorn.   ska kolla runt i lite affärer  kanske köpa nått kul. har ju fått lön av grannen för att jag körde ved. fick 500kr.   å sen ska vi nog keka på nått cafee å ha det gött.   

    

:)

Av Ellen Pettersson - 20 juli 2011 17:29

nu ska jag åka å bada, hoppas att det är varmt i vattnet.   sen ska ja hem å äta har plockat lite svamp som jag ska äta på mackan. det blir mums det.  

pusshej

Av Ellen Pettersson - 20 juli 2011 12:29

fan va ute o solade en stund oxå känner ja att det sticker till på ruuuumpan. det va väll typ ett klägg elr nått som bet mig för det kliar som FAN.   

hejsvejs så länge.  


Av Ellen Pettersson - 18 juli 2011 00:15

nu ska jag snart gå å lägga mig. har kollat på blue mountain state och sen skins på Mtv. de programen är verkligen skit bra    

  

    natti natti   

Av Ellen Pettersson - 16 juli 2011 12:00

lyssna på denna den är jätte bra,elr a enligt mig är den det   

    

vad tycks?   

Av Ellen Pettersson - 15 juli 2011 18:44

va i sandviken på avslutning idag då. o barnen som tar märken brukar alltid putta i lärarna i vattnet. för det är ända gången man får göra det. men...... några killar puttade i mig oxå med kläder på o det va de ända kläderna ja hade me.   

så jag fick ta på mig bikinin och inas tjocktröja.    men men sånt är livet bara skratta å se gla ut. 

nu har ja varit å ätit pizza mums.  tänkte sitta en stund till vid datan sen kanske ja tittar lite på televisionen. får se om det går nån bra film. det brukar inte gå nån bra film men men... 

   en fin bild på lilla kalle   

Ovido - Quiz & Flashcards