ellenpettersson

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Ellen Pettersson - 1 juli 2011 23:31

som ni ser så har jag fixat bloggdesignen lite. blev iktigt nöjd med resultatet hoppas ni oxå gillar det. 

i förra inlägget skrev jag ju att jag inte skulle göra inlägg så ofta men nu när bloggen e så snygg ska jag försöka göra inlägg så ofta så möjligt.  


oj jag har massa å berätta som har hänt i veckan, men jag kan ju börja med å säga att jag och ina cyklar till sandviken nu när det är simskola. så vi solar badar och pratar me lite folk där. det är kul oxå får man ju bra motion oxå.  


o jag kan ju säga att jag läser en jävligt bra bok som heter night world. handlar om en tjej som får canser o den enda som kan rädda henne är hennes kompis, och hemliga kärlek,james som är vampyr. hihi  

 

osså har det hänt lite annat kul men nu orkar jag inte skrva mer.  

  skulle tro att ja gör en inlägg imorn. 

hadet allesammns!   

Ovido - Quiz & Flashcards