ellenpettersson

Alla inlägg under juli 2011

Av Ellen Pettersson - 31 juli 2011 10:54

åker ut till mormor o morfar idag och blir väll där nästan hela veckan. så det blir inget bloggande. men jag hoppas på att ha solat mkt så jag har blivit lite brunare. 


puss  

Av Ellen Pettersson - 28 juli 2011 18:41

för alla er som inte har sett robert pattinsons nya frisyr kommer det en bild här.

 

frisyren tycker ja inte är snygg men robert är fortfarande lika snygg.

jag kollade på kanalen E å där sa dom att han rakade av håret för att han spelar in en ny film.     


puss 

Av Ellen Pettersson - 27 juli 2011 16:10

har varit på torp idag igen me ellen linn o elin. o vi missade nästan bussen hem haha.   men jag köpte glasögon kommer nog bild på dom senare. ska nog köra lite ved sen å vi ska kanske bada. sen sover nog linn o elin här. får se om vi får plats på mitt lilla rum. hehe.   


puss   

Av Ellen Pettersson - 26 juli 2011 13:40

pappa lämnade in mobilen idag och dom tror att det går å fixa. det är ju bra men nu hade jag laddat för å köpa en ny. hihi. men jag får den inte fören om tre veckor så jag får ha min gamla mobil till dess. -.- 


puss 

Av Ellen Pettersson - 25 juli 2011 23:48

min mobil har lagt av idag så är inte så glad. jag skulle gå in på youtube men så hade jag tydligen för lite plats på mobilen så det gick inte. men då kom det upp nått om att ja skulle avsluta nått annat program. men det ville ja inte så jag försökte gå tillbax. men det gick inte så då stängde ja av mobilen. å når jag satte på den igen så funkar det inte. den texten som kommer när man startar den kommer upp gång på gång.  så imorn ska jag lämna in den å se om dom kan göra nått åt det annars blir det väll att köpa en ny. 


puss 


Av Ellen Pettersson - 25 juli 2011 12:56

har tråkigt så jag redigerade tre bilder. 

före:

   efter:   före:     efter:   före:   efter:   

Av Ellen Pettersson - 24 juli 2011 18:50

har precis ätit pannkakor. så nu e ja mätt å gla.

imorn ska jag till far. så det blir väll att packa väska sedan. jippie. det är jätte kul å packa. NOT. men det är kul å ha kläder med sig så man har nått å ta på sig.  

  

puss


Av Ellen Pettersson - 24 juli 2011 13:06

 läste ut night world för ett tag sen. och har kommit en bit på en annan bok. den heter tretton skäl varför författare Jay Asher. tycker den är bra.   

(det som står bak på boken)   

Du kan inte stoppa framtiden. Du kan inte spola tillbaka det förflutna. Enda sättet att få veta hemligheten är att trycka på play.

Clay Jensen vill inte ha något att göra med banden som Hannah Baker spelade in. Hannah är död, resonerar han. Hennes hemligheter ska begravas med henne. Sedan berättar Hannahs röst för Clay att han finns med på hennes band och att han, på något sätt, är medskyldig till hennes död. Clay fortsätter att lyssna hela natten. Han följer Hannahs inspelade röst genom den lilla staden och det han upptäcker förändrar hans liv.

För alltid.

  

Ovido - Quiz & Flashcards