ellenpettersson

Alla inlägg under september 2011

Av Ellen Pettersson - 20 september 2011 16:55

skulle åkt till pappa igår men stannade här lite längre. men går nog till pappa imorn efter skolan.

men kände att ja inte ville va hos pappa hela veckan.

just nu e ja jävligt rastlös....

en bild på mig

  å en bild på robert pattinson bara för att han e så snygg !  

puss

Av Ellen Pettersson - 17 september 2011 17:49

   ja nu va det ju ett tag sen ja bloggade. men har ändå inte hänt nått intressant i veckan. men igår sov ja o emelie över hos ellen. vid tolv tiden lr nått började ja bli trött men det va inte ellen o emelie så de tyckte att ja va jätte tråkig när ja inte skrattade åt deras dåliga skämt.( de har ingen bra humor) hehe <3

   

haha söta bilder på mig ;)

pussåhej <3

Av Ellen Pettersson - 11 september 2011 12:12

trögt vaknade kl12 känns som att man missar hela dan.

idag måste ja städa, packa o plugga. guuuu så sköj! 

   puss

Av Ellen Pettersson - 10 september 2011 17:53

sådär nu va min data fixad o har spotify nu. underbart! 

en bild på mig när ja va liten :) 

   hihi så söt! 

Av Ellen Pettersson - 10 september 2011 10:26

då va det lördag..... har inget att göra men har lust å hitta på nått kul idag. ingen aning vad men nått får ja ta å hitta på. o det har inte blivit några bilder på ett tag för ja har lagt in bilderna på min data, som inte funkar... 


puss


sry

Av Ellen Pettersson - 9 september 2011 23:30

förlåt att ja inte har bloggat så mkt, men datan på mitt rum fungerar inte så därför har det inte blivit nått inlägg. men nu ska jag nog gå o lägga mig. sov sött! <3 

Av Ellen Pettersson - 7 september 2011 07:41

skulle gjort ett inlägg igår men det gick inte så bra ja va nästan påväg å slänga datan ur fönstret, för den har damp lr nått liknande xd. men idag hade jag litet sov morgon ska på nån frilufsdag me skolan. men det är inte så kul väder, å vi ska va där från 9 till 7. -.- så kommer nog va väldigt blöt. 

å på torsda är vi lediga o på freda har vi hemstudiedag. fett chill asså! hehe 


puss 

Av Ellen Pettersson - 5 september 2011 16:03

såg lite på idol igår o rös när jag hörde henne så jävla duktig! 

Ovido - Quiz & Flashcards