ellenpettersson

Direktlänk till inlägg 17 september 2011

am i in love?

Av Ellen Pettersson - 17 september 2011 17:49

   ja nu va det ju ett tag sen ja bloggade. men har ändå inte hänt nått intressant i veckan. men igår sov ja o emelie över hos ellen. vid tolv tiden lr nått började ja bli trött men det va inte ellen o emelie så de tyckte att ja va jätte tråkig när ja inte skrattade åt deras dåliga skämt.( de har ingen bra humor) hehe <3

   

haha söta bilder på mig ;)

pussåhej <3

 
 
emelie

emelie

18 september 2011 10:53

dedär sårade faktiskt :(

http://emelieeconstant.bloggplatsen.se

Ellen Pettersson

20 september 2011 16:45

ne ibland e ni allt roliga men just då blev det lite mkt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Pettersson - 25 april 2012 17:40

Ni har väll inte saknat mig för mycket hoppas jag. Men jag har bara inte haft lust att blogga.   Emelie          ...

Av Ellen Pettersson - 17 april 2012 15:28

Blev arg på mamma imorse när hon väckte mig ur en underbar dröm. Drömde att jag hade piercat mig i septum. Kändes jävligt verkligt så jag var tvungen att känna efter. Men där va ingen piercing.....     18 dagar kvar tills Ellen, Emelie och jag dr...

Av Ellen Pettersson - 16 april 2012 15:38


Hej alla blåa små smurfar, och ni andra. Drar iväg på judo halv sex, annars händer det inget speciellt. Stannar hos mamma några dagar denna veckan, är här till onsdag eller torsdag.   ...

Av Ellen Pettersson - 14 april 2012 15:15

Lite som jag har ritat/målat.        

Av Ellen Pettersson - 14 april 2012 11:06

Grymt bra ny serie. "New girl" riktigt rolig. 

Ovido - Quiz & Flashcards