ellenpettersson

Alla inlägg under december 2011

Av Ellen Pettersson - 6 december 2011 21:16

Nu ska jag snart sova. Ni får sova så sött allihopa, pusspuss.

 

Av Ellen Pettersson - 6 december 2011 15:44

Duktig jag är som glömmer min läxa hemma hos Ellen! haha. Följde med Ellen hem igår och sen åkte jag till judon. När jag kom till judon blev det en grym mulning på Tim från mig.   Han fyllde ju igår så det blev hans present från mig.  Haha.

 

Puss!

Av Ellen Pettersson - 3 december 2011 16:46

Var och städade från halv ett till halv fyra idag på judon. Men nu är jag hemma, ska se om jag ska hitta på nått ikv. Annars blir det väll att kolla på nån film hemma i soffan...Blir kanske "Så mycket bättre" har inte kollar på det så mycket denhär omgången men tycker det är väldigt bra. 

 

Av Ellen Pettersson - 1 december 2011 21:14

Fick lust att pyssla helt random förut såhär blev resultatet.

     

Av Ellen Pettersson - 1 december 2011 13:52

Förlåt att jag inte har gjort inlägg på länge, men vissa dagar eller veckor har jag inte lust att blogga. 

Snart blir det att gör franska.... och matte. Måste gå ut med Billy oxå hoppas att det slutar regna lite senare så ja kan gå ut. 


Kollade ienom lite bilder som togs för nått år sen. Hittade denna bilden, vill vara så brun nu oxå!   

Fin bild btw     

Ovido - Quiz & Flashcards