ellenpettersson

Alla inlägg under december 2011

Av Ellen Pettersson - 15 december 2011 14:32

Imorn är det "operation dagsverke" då ska alla på skolan på nått sätt samla in pengar som vi skänker till någon välgörenhetsorganisation. Så därför ska jag med pappa till jobbet. 

Ska följa med Tim och träna idag. Ska springa och göra sit-ups o armhävningar. 


Ellens fingar! Hahahaha 

Fint!!   

Av Ellen Pettersson - 14 december 2011 15:38

Nu blir det att skriva på min berättelse, är nästan klar. Och jag måste plugga på NO prov tills imorn oxå. 

Ikväll ska jag springa igen, blir väll lika långt som igår. Fick ont i knän och smalben igår när jag sprang så idag ska jag springa i lite uppförsbacke så hoppas att det blir bättre. 


Snygga skor! 

 

Av Ellen Pettersson - 13 december 2011 20:56

Har varit å sprungit på löpband idag. Blev 3km är nöjd med det har inte sprungit på länge nu men har tänkt börja springa ganska ofta nu. 

Jag när jag sprang idag: 

 

Hahah 

Av Ellen Pettersson - 12 december 2011 15:29

Nu blir det att plugga! Träna på NO prov och skriva på min berättelse.

pusshej! 

Av Ellen Pettersson - 11 december 2011 15:14

Det var judo KM idag så har kollat på det och delade ut priser idag. Men jag var inte med och tävlade.

Imorgon ska jag till pappa igen, sen till helgen ska jag mamma och Ina åka och baka knäckebrod det är tradition! Och vi ska även hämta julgran det är oxå tradition.   

   

puss loveya!


Av Ellen Pettersson - 10 december 2011 12:04

Gött att Amanda vann igår! Tyckte inte riktigt om Robin, så det var bra att det blev Amanda. Hennes röst är ju underbar.

     

Söt är hon, och hennes stil är riktigt cool !

Av Ellen Pettersson - 9 december 2011 15:27

Hann inte blogga igår, åkte till stan med Ellen. Jag köpte inget var bara ellen som köte lite julklappar.

Idag vet jag inte vad ska hitta på. Ha det allesammans puss!

Bild från i somras.

 

Ovido - Quiz & Flashcards