ellenpettersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Ellen Pettersson - 22 maj 2011 20:57

har kollat på shutter island (en film me leornardo dicaprio) den är komplicerad, men väldigt bra. är lite frustrerad eftersom man aldrig fick reda på hur det egentligen va, så man får ju tolka den lite som man vill.   

   

Av Ellen Pettersson - 21 maj 2011 19:57

hemma hos ellen nu ska sooova här ikväll.

köpte ju lite på torp, en t-shirt ett par shorts och lite scrap papper. så nu är mitt konto tomt, hehe nedå!   

hejsvej!   

Av Ellen Pettersson - 21 maj 2011 08:59

då var man ny duschad och ren!   


sen ska jag å ellen ta bussen till torp och shoppa lite. vet inget speciellt som jag vill ha elr behöver, men det är ju alltid kul att bara gå runt i affärer och se om man hittar nått.    

kram!    

Av Ellen Pettersson - 20 maj 2011 19:01

det går ju bara inte att motstå dehär söta bilderna!   

                                

Av Ellen Pettersson - 20 maj 2011 14:30

hehe gillar verkligen videon!  hehe!   

 

Av Ellen Pettersson - 19 maj 2011 18:52

vi har fåt nån smartboard elr vad det heter inne i vårat klassum, den är jätte cool värsta touch och grejer! höhö!   

   så ser den ut!    

Av Ellen Pettersson - 19 maj 2011 16:19

förut när jag gick hem till ellen skúlle hon skoja med mig, och drämma igen dörren när jag kom. meeeeen det var bara ett litet problem, hennes tå var imellan. så det är helt blå just nu och hon kan inte gå på den. så imorn blir det väll att bära henne hela dagen  hehe!   

Av Ellen Pettersson - 18 maj 2011 16:22

ska sitta en stund vid datan nu sen ska jag åka till stigen och först vara med och hjälpa till i barngruppen. och sen ska jag träna!    har även fått i uppdrag att ha uppvärmingen för dom små, så jag får fundera lite på vad dom ska göra.   

efter träningen blir det att duscha, keka och sedan sova som en liten gris. tills ina kommer å väcker mig.  

   

Ovido - Quiz & Flashcards