ellenpettersson

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Ellen Pettersson - 17 maj 2011 17:27

phuu.... utveklingssamtalet gick bra bara positift!    

nu ska jag snart keka lite mat, kanske träna på lite franska och lite TV  


tack å hej leverpastej!     

Av Ellen Pettersson - 17 maj 2011 14:17

kommit hem från skolan nu, försökte välja skolavslutnings låt idag men några blev arga när dom inte fick som dom ville.     så nu vet jag inte riktigt vilken låt det blir men flest röstade på summer of 69 så det blir nog den!   


sen kl halv fem ska jag på utveklingssamtal......... jag får hoppas att det inte tar allt för lång tid.   

 

Av Ellen Pettersson - 17 maj 2011 07:50

sådär då var jag redo för en ny skoldag!   I can´t wait!   

men  nu ska jag gå och möta elin, ni får ha det så bra!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards