ellenpettersson

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Ellen Pettersson - 2 mars 2012 19:37

Nehe, det va tydligen ingen som ville träffa mig..haha. Så det blir att kolla på Captain America istället. 

Av Ellen Pettersson - 2 mars 2012 16:54

Hade tänkt att träffa Ellen ikv men så blev det inte. Så jag åkte till pappa så får jag se om det finns någon som har lust att träffa mig. 

Och nu har jag fått bilden som fattades när jag fick de första och en annan oxå som inte var med innan. Har massa bilder nu som jag ska sätta upp på mitt rum. Har fått en bok som jag beställde oxå. 

Pucko (kartonnage)

Pucko säger "aja baja, fult ord" när hans bror Kléber svär.

Han säger "jag tycker inte om någon här" när han inte

tycker om någon här. Han kan räkna jättesnabbt:

7, 9, 12, B, 1 000, 100. Han leker med Playmobil

och tror att det bor små gubbar i "tefelonerna",

i väckarklockorna och i rödljusen.

Pucko är tre år och 22. Fysiskt är han 22. 

Ska bli intressant att läsa. 


Jag och min underbara mamma!

 

Ovido - Quiz & Flashcards