ellenpettersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Ellen Pettersson - 22 juni 2011 16:46

förlåt att jag inte har gjort nått inlägg på så länge. men jag har verkligen inte haft lust för att skriva. det känns som att jag har annart för mig än att skriva på min blogg. så jag kommer inte göra inlägg så ofta, bara nån gång iblad när jag har lust. 



men just nu har jag lust att skriva lite och det är för att jag är så jävla arg. arg på folk som ljuger. det är ingen mening med att ljuga. man kanske mår bättre ett tag men tillslut får ju folk reda på att man har ljugit. och då är det inte lika kul längre. och tänka, ja tänka kan ju va bra o göra. för jag har märkt att det är inte alla som gör det. och om man inte tänker innan man gör saker kan folk bli ledsna. 

Av Ellen Pettersson - 14 juni 2011 07:35

träffade min nya klass igår, blev ganska nöjd. innan hade ja varit väldigt orolig men nu när jag har träffat klassen känns det bättre.   

nu sitter jag bara å väntar på att klockan ska ticka iväg så jag kan gå å möta elin och sen gå ner till skolan, i dehär underbara vädret -.-

skulle tro att vi bara städar idag. o imorrn blir det ragnerud, då ska vi orientera som är jätte tråkigt. men sen ska vi bada, så hoppas att det blir bättre väder!

och på torsda är det skolavslutning   är jätte glad för det men kommer sakna min klass   

och sist men absolut inte minst åker jag ju till liseberg med ellen o emelie  

herrå!     

Av Ellen Pettersson - 11 juni 2011 17:43

lite bilder från den otroligt roliga klassresan!   

                           

Av Ellen Pettersson - 8 juni 2011 17:52

träffade denise o nicole ida.   var verkligen jätte kul har inte sett dom på väldigt länge. 

herre gud är så nervös jag får reda på vilken klass jag hamnar i imorrn.  

men det blir säkert bra!   


see u! :)

Av Ellen Pettersson - 6 juni 2011 11:39

då ska jag snart bege mig hem till min mor. tyvär är det lite tråkigare väder idag tror det ska va så hela veckan nästan. på fredag åker jag på klassresa, ska bli skit sköj! hoppas bara på bra väder.    


PS. simon vann bigbrother, trodde martin skulle vinna men han kom ju trea. men simon var en värdig vinnare!   DS. 

Av Ellen Pettersson - 5 juni 2011 20:40

cyklade till ellen en sväng förut. vi åkte till stigen och bada. jag hade tänkt att hoppa i men det blev ett kärringdopp iallafall.   men ellen därimot, som jag tror inte hade tänkt att bada för att hon är så FEG, blev nerputtad i vattnet av simon. så tack simon för att du fick ner ellen i vattnet!   


men nu ska jag kolla på bigbrother, tror det börjar nu.   


PUSSSSS  

Av Ellen Pettersson - 5 juni 2011 13:13

 är sååå jävla trött vi var uppe till 5 igår. vi sov allihopa inne på ellens lilla rum fattar inte riktigt hur vi fick plats med 7pers där inne, men det funkade.och kul hade vi !  synd bara att det var tre personer som inte kunde komma.  men vi hade ju kul utan dom me. hihi.  

Av Ellen Pettersson - 3 juni 2011 13:20

ojojOJ vad varmt det är ute   har varit ute och solat en stund men fick ta en liten paos, det blev så himla varmt. till kvällen ska vi nog grilla och efter det blir det att gå hem till ellen ska sova där. 

imorgon ska vi he typ lite film/umgås kväll med alla tjejer i klassen som en sista grej inna 7:an. så det blir nog jätte kul. vi ska vara hemma hos ellen sen ska vi sova där oxå.    

 

Ovido - Quiz & Flashcards