ellenpettersson

Alla inlägg under november 2011

Av Ellen Pettersson - 21 november 2011 16:48

Då har ja pluggat klart på idrotts provet. Ska ksk läsa igenom det en gång til bara.

Jag har lyckats å tappat bort min plånbok för nån vecka sen oxå känner mig så jävla grym! Kan ju inte köpa nånting...

Ska åka på träning sen då. Imorn ska ja stanna í fla oså följer Sofia med mig hem. Sen på kvällen ska Emelie sjunga så ska kolla på henne. Å nån gång under dagen ska ja hinna å träna på engelskan.

   

fina bilder ! haha

pussåkram


Av Ellen Pettersson - 20 november 2011 18:36

Jadu finns väldigt måga roliga händelser i mitt liv! kan ju inte välja bara en händelse.

Av Ellen Pettersson - 20 november 2011 17:09

Lyssnar just nu på U2 som är jätte bra!   

Har pluggat lite på idrotts prov som är på tisdag. Får ta och packa sen ska ju till mamma imorn.   

Ellen va iaf här igår vi gick en ganska lång promenad o sen kollade på gladiator eller a... Ellen kollade inte hon sov... men ja kollade på gladiator för tredje gången, gråter lika mkt varje gång. Och idag kollade vi på lejonkungen, Ellen verkade mer intrisserad av den för hon va vaken hela den filmen. hahaha 

Btw har köpt webcam som är sjuuukt dålig... funderar på å lämna tillbaka den. 

Ha det underbart mina små vänner.    

Av Ellen Pettersson - 18 november 2011 15:00

Finns ju väldigt många men snyggast e ju Robert Pattison. 

 

meeen finns ju en del andra snygga oxå!

     

Alex Pettyfer                      Leonardo Dicaprio        Channing Tatum                    Johnny Depp 

Av Ellen Pettersson - 17 november 2011 13:48

     

hos min pappa då. 

Av Ellen Pettersson - 16 november 2011 15:39

Oj svår! Ja har ingen aning gillar det mesta. hehe 

Av Ellen Pettersson - 16 november 2011 15:36

Ja vet inte men djuret ja helst hade vilja ha är ju apa eller tiger. haha   

   

Ovido - Quiz & Flashcards